Na aanmelding van uw reparatie per post via ons contact formulier ontvangt u automatisch een email met daarin alle benodigde informatie en een opdrachtbevestiging in pdf-formaat.
De procedure verloopt als volgt:
1. Afspraak
Wanneer u kiest voor reparatie per post dient u dit via ons contact formulier aan te geven. U krijgt dan automatisch een email met daarin de opdrachtbevestiging. In deze email vindt u ook informatie over hoe u uw toestel het beste kunt versturen.
2. Ontvangst & reparatie
Nadat wij uw toestel hebben ontvangen, wordt uw toestel op de aangegeven problemen gecontroleerd. Wanneer uw toestel in behandeling wordt genomen ontvangt u hiervan een email met hierbij de factuur. Mocht het probleem anders zijn dan aangegeven of heeft u het probleem omschreven, krijgt u van ons altijd eerst een prijsopgave voordat we overgaan tot reparatie.
3. Retourzending
Nadat uw toestel in behandeling is genomen, wachten wij tot de betaling is ontvangen. Nadat de betaling is ontvangen, wordt uw toestel gerepareerd en retour gezonden op het doorgegeven adres.